فروش عمده کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش عمده کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش عمده کارت خوان سیار

روش دستگاه کارتخوان سیار
بدون نیاز به جواز کسب
سرعت تراکنش بسیار بالا ( ٢ ثانیه )
قدرت نگهدارى شارژ به مدت ٣ روز
آنتن دهى فوق العاده قوى
صفحه لمسى به همراه قلم
داراى بارکد خوان براى فروشگاه ها
مالکیت دائمى
پشتیبانى ٢٤ ساعته
یک سال ضمانت
براى اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید
02166576795
09128978707

کلمات کلیدی

اعطای نمایندگی دستگاه کارت خوان سیار

خرید دستگاه کارتخوان تحویل ۱ روزه

اعطای نمایندگی دستگاه کارت خوان بیسیم

ارتخوان بیسیم کارت خوان وری فون

فروش دستگاه کارتخوان

فروش دستگاه های کارت خوان بی سیم

فروش عمده کارتخوان بیسیم مدل VeriFone VX675

فروش کارت خوان سیار ZT8225

شرکت تجارت پارسه نوین

خرید دستگاه کارتخوان بیسیم مدل K9

دستگاه کارت خوان سیار

parsehnoovin

فروش دستگاه کارتخوان بیسیم مدل K9

تحویل فوری دستگاه سیار کلیه بانکها وشعب

فروش کارتخوان سیار به همه اصناف

هشدار به پزشکان و اصنافی که دستگاه کارتخوان ندارند

همه چیز درمورد کارت خوان سیار

قیمت دستگاه کارت خوان بیسیم

دستگاه وریفون VX 675

قیمت کارتخوان سیار

مشخصات فنی : PAX S90 Wireless POS

مدیرعامل هلدینگ پارسه نوین

تولید کارتخوان و پوز ایرانی و مزایای آن: مصاحبه با دکتر مهدی اصیلی

ویژگی‌های منحصربفرد دستگاه کارتخوان سیار M3P

کشلس

کارتخوان سیار AF75

پایانه فروشگاهی AF75

کارتخوان سیار i90

کارتخوان بیسیم i90

کارتخوان سیار آنفو AF70

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۲
اسفند

تکنیک های مذاکرات: نزول ارزش خدمات

تکنیک های مذاکرات: نزول ارزش خدمات

برای بسیاری از ما جذاب است که به عنوان مذاکره کننده در جلسات مذاکره تجاری شرکت کنیم. مذاکره‌‌هایی که موفقیت در آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی سرنوشت فردی و اجتماعی ما را تغییر دهد.

البته این را هم می‌دانیم که مذاکره تجاری بخش جدایی‌ناپذیر زندگی امروزی است و حتی اگر ما به سمت چنین مذاکره‌هایی نرویم و از آن‌ها استقبال نکنیم، به هر حال گریزی نیست جز این‌که بر سر اهداف مالی و تجاری با افراد دیگر بر سر یک میز بنشینیم و به همین علت، به یادگیری فنون مذاکره نیازمندیم.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید:

  • تعریف مذاکره تجاری در فروش کارتخوان بیسیم
  • درک مفاهیم پایه در مذاکره تجاری در فروش کارتخوان سیار
    • چه زمانی در حال مذاکره هستم؟
    • انواع مذاکره
    • مدل ذهنی مناسب برای مذاکره موفق
  • یادگیری جنبه‌های ساختاری مذاکره
  • آشنایی با فرایند مذاکره و مراحل مختلف آن
  • آشنایی با فرهنگ در مذاکره و تأثیر جنبه‌های فرهنگی بر مذاکره
  • مهارتهای ارتباطی در مذاکره
  • تکنیک‌ها و ترفندهای مذاکره
  • توسعه برند شخصی و سبک اختصاصی در مذاکره
  • تلاش برای توسعه آگاهی تجاری و آشنایی با کسب و کار
  • تلاش عمیق برای درک جنبه‌های انسانی مذاکره

اگر به نمودار زیر توجه کنید، رابطه‌ی بین محورهای بالا را بهتر درک خواهید کرد:

نقشه راه یادگیری مذاکره تجاری

همان‌طور که می‌بینید دو محور، یعنی افزایش عمق آشنایی با کسب و کار و نیز درک عمیق‌تر جنبه‌های انسانی، همیشه و در همه‌ی مراحل یادگیری مذاکره باید دغدغه‌ی شما باشد و برایشان وقت بگذارید.

اما برای سایر موارد، می‌توان تقدم و تأخر تعریف کرد. مثلاً یادگیری تکنیک‌ها و ترفندها زمانی ارزشمند است که پیش از آن، مفاهیم پایه، اختلاف‌های فرهنگی و مهارت ارتباطی را آموخته باشید.

هم‌چنین زمانی می‌توانید از سبک اختصاصی خودتان در مذاکره حرف بزنید که پیش از آن، سبک‌های رایج و چارچوب‌های پذیرفته‌شده را یاد گرفته و به شکل عملی، تمرین کرده باشید.

برگرفته از سایت:پارسه نوین

  • شرکت تجارت پارسه نوین آینده
۰۵
اسفند

ALT

جلب اعتماد مشتریان

نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟

تبلیغات بانک‌ها
با توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشورهای اروپایی بانک‌های کشورهای موفق در صنعت بانکداری در شرایط رکود اقتصادی حدود 7 درصد بودجه تبلیغات خود را صرف نورومارکتینگ و ساختن برندی قوی‌تر با استفاده از آن کرده‌اند. تحقیقات نشان داده که همدلی برای مشتریان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، یعنی آنها می‌خواهند که بانک نشان دهد که مشکل آنها را می‌فهمد. همین‌طور مردم در هنگام تبادلات اقتصادی، افراد مسن‌تر را بیشتر قابل اعتماد می‌یابند تا افراد جوان.

همچنین تحقیقات بر روی تبلیغات بانک‌ها نشان داده که استفاده از تبلیغاتی که از تصاویری استفاده می‌کنند که ثبات را القا می‌کنند بسیار تاثیر گذار است. اما مهم ترین پیامی که مردم می‌خواهند از یک بانک بشنوند این است که بانکشان تا چه حد درد یا مشکلات آنها را درک می‌کند. این یافته‌ها از طریق بررسی مستقیم ساختار‌های عصبی مغز انسان به دست آمده و با اطمینان می‌توان گفت که نه فرضیه، بلکه قانون هستند.

  • شرکت تجارت پارسه نوین آینده